NIEUWS

Nieuwe huisstijl BFM Thuis- en Kindzorg

Zorg voor jou & elkaar, dat is waar BFM Thuiszorg al vanaf het begin voor staat! Sinds de oprichting in 2016 zijn wij gegroeid en hebben wij onze eigen identiteit en cultuur gecreëerd. Echter werd het tijd om BFM in een nieuw jasje te steken. Daarom hebben wij in samenwerking met Creamy Concepts een geheel nieuw imago ontwikkeld voor zowel BFM Thuiszorg als voor BFM Kindzorg.

Het kleurenpallet heeft een frisse en zachte kleur. Dit is in lijn waar BFM voor staat: Zorg voor jou & elkaar. Dit is ook terug te zien in de fotografie waarbij wij echt de zorg voor een ander laten zien in combinatie met hetzelfde kleurenpalet. Deze stijl is overigens helemaal doorgevoerd op onze nieuwe website (waar je dit nu leest!) maar ook in de visitekaartjes, mappen, briefpapier, belettering en ga zo maar door! Alle elementen samen vormen een sterke visie waar wij, BFM, voor staan namelijk: kwaliteit, betrokkenheid en oprechte aandacht voor elkaar.